Starlancer Game - Misiunile 13 ... 16
 

Starlancer Game
Viper, Ion Cannon, Reliant, Petrov, Black Guard

Misiunile 13 ... 16

In misiunea 13 se platesc cateva polite - il reintalnesti
pe Viper, considerat disparut in misiune, ce s-a aliat cu
McGann; daca il termini pe McGann, misiunea e gata,
daca nu, razboiul ca pilot de vanatoare a luat sfarsit - esti
degradat si indepartat din linia-ntai a frontului. Misiunea
e dogfight aproape non-stop de-a lungul a trei navpoints.
La primul aperi Gamma de atacul inamic, la al doilea infrunti
cateva nave ale Aliantei pilotate de oamenii lui McGann iar
la al treilea, dupa ce le-ai luat urma, ajungi la o baza aparent
parasita dar in care se ascund renegatii; aici intalnesti prima
data un tun ionic(ion cannon). Acest tip de arma ia tinta in
colimator punand pe ea un fascicul de ghidare rosu ca apoi sa produca o descarcare
brusca de energie ce distruge nava vizata. Il intalnesti in trei variante de-a lungul jocului : in aceasta
misiune (cel mai mic) si in misiunile 18(jucata in playerul din pagina urmatoare) si 24 cand sunt de mari
dimensiuni si aproape omnidirectionale, capabile sa distruga o nava capitala dintr-un foc. De tunul ionic
poti scapa in doua feluri : fie pilotand Shroud dotat cu sistem de camuflare(ca in misiunea 18), fie asezandu-te
in unghiul mort al tunului, la capatul opus al bazei in raport cu locul unde e montat. Tunul din aceasta misiune
poate lovi doar tintele din fata lui dar e montat pe o turela ce se roteste 360 de grade, asa ca e usor de distrus
odata ce te-ai asezat in spatele lui - folosesti tunurile navei sau cateva Screamere. Te lupti apoi sa-l termini pe
McGann si dupa aia pe Viper pt. ca amandoi piloteaza nave mai rapide si mai agile(Phoenix) decat orice ai la
indemana la acest moment. O metoda testata si eficace e lansarea de aproape a rachetelor Raptor de pe Patriot
sau Grendel. La final mai trebuie ca Gamma Wing sa trimita torpilele asupra bazei renegatilor.

Misiunea 14 dezvaluie sursa tehnologiei Warp Gate inamice. Scopul misiunii e torpilarea bazei de cercetare
si a portii alaturate, utilizand doua Galahad(torpilor model mai vechi ce duce numai doua torpile). La primul
navpoint lasi in stand-by cele doua torpiloare pana termini turelele si protectia bazei(fightere si 2 Kurgen).
Imediat ce ai terminat cu turelele, apar si cele doua Galahad dar la f. scurt timp si f. aproape de ele sare si
un Kurgen(al treilea) ce le distruge repede daca nu esti pe faza si nu ai destule Screamere in dotare.
Daca un torpilor scapa atunci baza e istorie. In continuare trebuie sa te misti rapid in jurul circumferintei
portii pe care se afla 4 generatoare blindate - ele trebuiesc distruse urgent pt. finalizarea misiunii.
O misiune grea, in care Reliant iese definitiv din arena,
e cea cu nr.15, jucata in playerul Youtube de jos. Infrunti
atat Basilisk(14, in doua randuri) cat si torpile(16, tot in
doua randuri). Ai de aparat un convoi mare si de sustinut
pe Yamato contra a 2 crucisatoare - Kiev si Yevstafiy, dar
inainte lupti consecutiv cu doua escadrile - Black Guard
si Black Eagles. O nava buna anti-torpila e Patriot dar si
Coyote face fata, insa una adevarata e Wolverine, la care
ar trebui sa ai acces acum si care face ravagii printre
Basilisk si torpile cu cele 3 tunuri ale ei intre care si
Collapser Cannon(cu proiectile).

Alta misiune grea - nr. 16, in care Vampires si ANS Bremen
trec pe lista pierderilor, te pune din nou fata in fata cu cei mai
temuti inamici - fratii Petrov : Ivan(the Butcher) si Nicolai
(Incubus). Atat escadrila proprie(Tigers) cat si Vampires sunt
atrase in cursa(separat) dar Vampires are mai putin noroc.
CS Morzov pare stationat pt. aprovizionare dar de fapt e cu degetul pe tragaci atunci cand faci salt la
coordonatele lui. Imediat apare si Black Guard condusa de Nicolai Petrov - el e tinta principala si daca zbori
pe Wolverine incarcat cu Screamers si Raptors il trimiti repede printre drepti. Ar trebui sa ai cu tine si doua
sau trei Jackhammere pt. distrugerea celor doua Kurgens si a generatorului lui Morzov, dar nu e obligatoriu
pt. ca Wolverine le poate termina numai cu tunurile. La al doilea navpoint dai peste epava lui Bremen si mai
ai un scurt meci cu Ivan Petrov insotit de alte patru Basilisk.
.
 
 
 
   
 
 
   
Garaju' lui Mike