Starlancer Game - Misiunile 17 ... 20
 

Starlancer Game
Dark Reign, Shroud, Titan, POW, Ronin

Misiunile 17 ... 20

Alianta incepe, cu misiunea 17, o campanie de recuperare
a unor teritorii - o luna a lui Titan - atacand un mic convoi ce
transporta un grad important al Coalitiei. Convoiul e compus
din CS Berijev, doua Kurgens si mai multe heavy-fighters .
La primul navpoint trebuie sa anihilezi o patrula de Sabers
inainte de alertarea fortelor inamice din sector despre atacul
Aliantei - ai 60 de secunde pt. asta. La urmatorul navpoint
intalnesti Berijev si incepi prin a distruge mai intai cele doua
Kurgen apoi generatorul scutului, turelele lui Berijev si
fighterele ramase. Apare o naveta de abordare pt. extragerea
amiralului inamic ce apuca sa se lanseze cu un escape pod
inainte de a fi preluat; imediat vine un Antonov + o escadrila de light
fighters
ce urmaresc recuperarea amiralului. Impiedici asta distrugand pe Antonov si fighterele apoi,
dupa ce Nanny Ship captureaza escape pod-ul, te intorci la Yamato(noua baza de cand Reliant a fost distrus).
Inainte de andocare inamicii trimit o escadrila pt. distrugerea lui Nanny, dar apararea nu pune mari probleme.
Misiunea 18 - din playerul de jos - consta in atacarea celui de-al doilea tun
ionic - Dark Reign - mai avansat dar si mult mai periculos decat cel anterior,
despre care Alianta a aflat interogandu-l pe Admiral Kulov de curand capturat.
Ai nevoie de un Jackhammer pt. distrugerea generatorului tunului si de multe
Screamere pt. indepartarea blindajului si distrugerea reactorului. Fiind vorba
de tunul ionic, Shroud e nava ideala, dar daca nu ai acces la ea, de cate ori esti
luat in colimator te refugiezi urgent deasupra centrului palariei tunului - asta-ti
limiteaza miscarea dar pana la urma duci actiunea la bun sfarsit.
Dupa ce in misiunea 18 ai distrus acel Watch Dog(caine de paza) al lui Titan, e
timpul pt. o actiune de ridicare a moralului trupelor - salvarea lui Klaus Steiner
dintr-o inchisoare pt. POW(Prisoners Of War - prizonieri de razboi) numita
Saladin ; pt. asta insotesti o naveta de abordare ce urmeaza a-l salva pe Steiner;
la primul salt iti faci incalzirea pe Shroud - nu ai de ales in aceasta misiune (nr. 19),
e singura nava dotata pt. atacuri camuflate - distrugand o escadrila de medium-
fighters
; dupa ce zona e pacificata, naveta insotita de 4 Naginata raman in asteptare
pana toata apararea lui Saladin(la al doilea navpoint) va fi terminata(8 fighters si
2 Kurgens). Inainte de a te ocupa de aparare, trebuie sa distrugi stabilizatoarele
gravitationale ale inchisorii, apropiindu-te de Saladin cu stealth-ul activat. La
putina vreme dupa aparitia navetei isi fac intrarea doua escadrile inamice ce
urmaresc distrugerea ei iar dupa eliminarea lor ai de infruntat o alta si inca 2
Kurgens ce transporta POWs. Pt. ca Steiner e mai valoros distrugi cele doua
vedete si fighterele ce le insotesc. La intoarcerea langa Yamato survine un alt
atac - Scorpions - ce urmareste, la fel, pe Steiner. Ii iei la rand incepand cu
capul
- asul Cutare.

Misiunea 20
continua ofensiva in sectorul Titan; ataci un alt convoi - un
crucisator, o nava de comanda, doua Kurgen, o nava stiintifica, doua transpor-
toare de trupe si cateva fightere grele; daca in misiunea 7 l-ai ratat pe Ramases,
el revine acum in forta cu escadrila proprie. Misiunea poate fi mai scurta daca
urmezi intocmai ordinele(distrugi mai intai fighterele apoi doua turele) sau mult
mai interesanta daca ignori initial fighterele ocupandu-te de structurile navelor
din convoi(generatoare, motoare, turele, ...). Cand lupti in interiorul unui convoi
inamic mare trebuie sa te misti continuu, sa zbori cat mai putin pe traiectorii
rectilinii, pt. ca esti in mijlocul unei armate de turele ce trag din toate directiile
asupra ta. La al doilea navpoint ai din nou o close encounter cu Ivan Petrov si a
lui Black Guard ce tocmai a trimis pe lumea cealalta escadrila Ronin. Pe Petrov
nu poti sa-l termini oricat ai incerca - realizatorii jocului iti permit placerea
numai in ultima misiune a jocului.
.
 
 
 
   
 
 
   
Garaju' lui Mike