Starlancer Game - Misiunile 21 ... 24
 

Starlancer Game
Second Fleet, Kronstadt, Rippers, CS Pukov

Misiunile 21 ... 24

In misiunea 21 ataci Flota a doua a Coalitiei pilotand chiar
torpiloare inamice capturate. In prima parte a misiunii, cum
ajungi la coordonate, ai doar de zburat in formatie stransa cu
celelalte torpiloare; aici sunt utile camerele spate si laterale
pt. a nu te ciocni prea mult cu ceilalti coechipieri, dar la
fel de util e si Match speed ce te aduce la viteza liderului
formatiei. Ajungand in coada lui CS Varyag lansezi torpilele
la ordin apoi, ca sa scapi nevatamat pana la sosirea navelor
aliate, activezi stealth-ul cu care Kamov e dotat. Cum apare
Yamato, te indrepti spre el cu viteza maxima, intri la docuri,
apoi iesi cu fighterul ales inaintea misiunii - poate fi care-ti place,
dar sa ai pe el o cutie sau doua de Raptor(pt. a anihila imediat torpilele lansate asupra
lui Yamato) si doua Jackhammere pt. distrugerea generatoarelor a doua crucisatoare ramase
din fosta Flota a doua inamica. Mai ai de terminat apoi fighterele din zona si unu sau doua Kurgen.

In misiunea 22 iesi din nou la furat de provizii atacand un depozit al Coalitiei numit Kronstadt.
Inainte de a ajunge la depozit te ocupi, la primul salt, de un numar de sateliti defensivi ce pot trimite mesaje
de avertizare; daca ii termini inainte de 60 de secunde atacul asupra Kronstadt va fi mai usor, daca nu, ai
de infruntat, in acelasi loc, o escadrila de heavy fighters. Cand scapi de ei faci saltul catre depozit unde esti
intampinat de 2 Kurgens (daca nu te-ai incadrat mai devreme in cele 60 de sec.) si o duzina de fightere.
Initial nu-i bagi in seama, concentrandu-te pe distrugerea parabolicei in mai putin de 30 de secunde altfel
flota inamica va fi alertata si va trimite un crucisator si alte duzini de fightere
in apararea depozitului. Cum ai terminat antena si turelele treci la cele doua
perechi de usi de acces in interiorul depozitului pe unde cei 4 Rippers vor intra
apoi iesi cu proviziile, in timp ce fighterele inamice vor ataca atat Rippers cat si
proviziile duse pe cargou; grija ta e sa-i pastrezi pe toti intregi pana ce depozitul
va fi golit de provizii. La sfarsit Gamma va torpila depozitul cu toti inamicii
ramasi in el. Reaper, de curand accesibil, e super-dotat pt. aceasta misiune.

Misiunea 23
e in playerul de jos. E infruntarea finala intre Yamato si Pukov -
baza infamei Black Guard si a leader-ului ei Ivan The Butcher Petrov. Ataci pe
rand : shield generator(cu un Jackhammer), turela principala, celelalte turele,
apoi toti inamicii care-ti intra in vizor, avand grija si de torpiloarele camuflate
(6 bucati), iar mai tarziu distrugi torpilele lansate de Pukov, exact ca in player
(daca prea multe torpile trec, Yamato va fi distrus).

Atacul anterior asupra Black Guard n-a reusit sa-i termine pe toti. Ivan Petrov
si Admiral Kulov s-au retras la ultimul bastion al Coalitiei - baza numita Borodin
si dotata cu cel mai puternic tun ionic. Asta inseamna ca numai Shroud(cu 2 cutii
de Screamers si 2 de Raptors) te poate ajuta sa finalizezi misiunea 24 in care
Alianta pregateste un atac masiv asupra Coalitiei. Cand ajungi in apropierea lui
Borodin esti intampinat de un numar mare de fighters & Kurgens iar Gamma
incearca sa distruga Borodin; tunul ionic se misca mai repede asa ca ele nu fac
mare lucru; de aceea trebuie adus un transport de celule de combustibil ce vor
fi puse de Rippers intr-o gaura facuta in Borodin de torpilele lansate de Gamma.

Mai intai distrugi mare parte din turele pt. ca Rippers sa-si poata face treaba
apoi ii aperi de orice atac inamic; trebuie ca minim 5 celule de combustibil sa fie
mutate de pe cargou pe Borodin altfel explozia nu va avea efect; odata celulele
puse pe pozitie declansarea de la distanta nu functioneaza asa ca trebuie s-o faci
manual : tragi rar foc cu foc(cam un foc/sec) intr-una din celule, stand la ceva
distanta, pana ce se aprinde detonandu-le pe celelalte. Dupa explozie, o sectiune
din cele trei ale lui Borodin incepe sa se deplaseze, incercand sa fuga - ca sa
fie oprita trebuie distrus blindajul si reactorul ei Warp.
Steiner face pe kamikaze si trage cu toate tunurile de pe Wolverine penetrand
blindajul apoi iti vine randul sa tragi in reactor cu Screamere sau cu tunurile
laser. Explozia reactorului distruge sectiunea lui Borodin si-l avariaza pe Steiner
care scapa ejectandu-se. Apare si Petrov (plecat pana atunci cu treburi) hotarat
sa-l termine pe Steiner. Depinde de tine ce va scrie in raportul misiunii :
Petrov mort si Steiner salvat sau viceversa.
.
 
 
 
   
 
 
E-mail - contact@garajuluimike.ro / Alt e-mail - fmistodie@yahoo.com
WebRO -
http://www.garajuluimike.ro
   
Garaju' lui Mike