Starlancer Game - Misiunile 5 ... 8
 

Starlancer Game
Cobra, McGann, Ulysses, Ramases, Warp gate

Misiunile 5 ... 8

La primul navpoint al misiunii 5 ai de aparat un convoi
impreuna cu Cobra(o unitate a fortelor speciale); dupa
anihilarea inamicilor faci salt catre al doilea navpoint unde
dai peste un convoi al coalitiei slab aparat; ataci generatorul
si motoarele cargoului, elimini escorta(cativa fighteri) iar
Gamma Wing(torpiloarele Hades) termina crucisatorul inamic;
imediat cativa Rippers(echivalentul SF al motostivuitoarelor)
transporta marfa de pe cargoul inamic pe cel aliat.
La urmatorul navpoint incepe distractia - cele patru cargouri
aliate pe care trebuie sa le protejezi mai sunt doar trei, unul
fiind distrus chiar cand ajungi la coordonate. Atacul e continuat
de doua torpiloare - un Kamov si fratele lui mai mic Scimitar -
insotite de un Kurgen(vedeta bine inarmata) si mai multe fightere. In ajutor revin Cobra - conduse de
colonel McGann - ce raman, dupa distrugerea inamicilor, sa insoteasca in continuare cele trei cargouri.
McGann defecteaza, predand cargourile coalitiei si devenind astfel wanted dead or alive pt. dezertare. Ca
si la misiunea anterioara(dar si la urmatoarea - nr. 6), Coyote + un rezervor si 6 Screamers e alegerea optima.

Misiunea 6 poate avea doua cursuri, in functie de cum te descurci in prima parte; initial ai de aparat
un transport de linie civil - ANS Ulysses, plin cu grade mari ale Aliantei - si patru cargouri, ramase fara
escorta in urma unor atacuri succesive. Dupa intalnirea convoiului atacul reincepe cu 4 Kamov si 2 Basilisk,
toate 6 dotate cu cloaking devices. Acest cloaking device, odata activat, face ca nava sa dispara ca tinta atat
de pe display cat si, partial, din campul vizual, devenind de un albastru inchis si transparent; daca luminozi-
tatea ecranului e suficienta, navele camuflate se disting usor dar toate rachetele ghidate ca si tunurile dotate
cu blind-fire devin inutile; un dezavantaj al camuflajului(dar avantaj pt. inamic) e ca nu permite folosirea
rachetelor si tunurilor - e musai sa fi iesit din stealth ca ele sa poata fi utilizate(valabil si pt. aliatul Shroud).
Singurele rachete utilizabile contra unui inamic camuflat sunt Screamerele, asa ca ori ataci torpiloarele cat
timp sunt camuflate, ori distrugi torpilele odata lansate cu tunurile de pe Coyote, asta in timp ce esti asaltat
feroce de cele doua Basilisk(pe care era bine sa le fi distrus chiar la-nceput). Daca reusesti sa scapi de torpile,
ai indeplinit prima parte a misiunii si te reintorci la baza de unde faci salt catre alt navpoint si aperi cativa
Rippers ce recupereaza marfa de pe un cargou aliat distrus de curand.
Daca Ulysses si cargourile sunt terminate, misiunea devine mai interesanta pt. ca, inainte de distrugere, sunt
lansate escape pods(capsulele de salvare) ce trebuiesc protejate pana la recuperarea lor de catre Nanny Ship
(search & rescue aliat), distrugand omologul inamic - Antonov - si intreaga lui sustinere(fighters & bombers).
Misiunea 7 - de tip search & destroy - e una cu ecou intr-o
actiune viitoare(misiunea 20), daca nu e dusa la bun sfarsit.
Ai de vanat pe CS Ramases ce tocmai a anihilat o baza
aliata(Fort Baxter), disparand apoi de la locu' faptei.
Capsulele de salvare lansate inainte de distrugerea bazei
trebuiesc aparate pana la recuperarea lor de catre Nanny,
inainte de a fi masacrate de fighterele ramase in zona.
Urmeaza apoi un salt catre locul unde ANS Reliant(nava-
baza proprie) se lupta cu Ramases. Vii in ajutor distrugand
duzina de fightere condusa de asul Al-Rahan ce scapa
fugind. Dupa ce ai anihilat generatorul si motoarele navei,
Gamma termina treaba lansand torpilele. Asta e varianta
fericita a misiunii; cea mai putin fericita inseamna Ramases
scapat si revenirea lui in misiunea 20, iar cea tragica e
distrugerea lui Reliant si sfarsitul razboiului pt. escadrila
45th Volunteers - dar noroc cu Replay la sfarsitul misiunii.
Misiunea 8, din playerul de jos, e jucata - spre deosebire de misiunea 3 din pagina anterioara, in care vezi
actiunea din cockpit - in chase view, ce ofera o perspectiva mai buna asupra vanatorii(ca vanator dar si ca
vanat), insa ochirea e ceva mai grea(mai ales cand lucrezi cu Screamere) pt. ca vezi tinta un pic oblic in
raport cu axa longitudinala a navei(armelor) - tragi, cum s-ar zice, de la sold.
Actiunea se desfasoara in viteza si are nevoie de ceva tactica pt. indeplinirea ei 100%. Dupa batalia anterioara,
Reliant cere cateva reparatii, deplasandu-se catre Fort Carter. Cum iesi de la docuri, iti ghidezi nava(tot
Coyote incarcat cu un Jackhammer, 5 Screamers si un fuel pod) spre spatele lui Reliant. Imediat apare, prin
Warp Gate, CS Krasnaya, ce incearca un atac surpriza cu torpile si fightere asupra lui Reliant. Sari peste
ordinul primit de a angaja lupta cu fighterele si te indrepti spre Krasnaya careia-i distrugi, mai intai, shield
generator
(cu jackhammer-ul) apoi un motor si turela principala (actiunea din player e exacta). Razi cateva
fightere apoi, la aparitia celor trei Kamov, te indrepti in fortaj spre Reliant si distrugi, pe rand, cele 12 torpile.
Pt. ca mai merge cu un motor, Krasnaya s-a tinut aproape de Reliant si ajungi usor inapoi la ea; termini si al
doilea motor apoi ignori momentan ordinul de a distruge cele 10 turele ramase luand la rand fighterii
inamici. D-abia la auzul celui de-al doilea ordin - ... take out those turrets NOW - te-apuci de turele apoi
cauti rapid locul(in spatele Krasnayei) unde se afla torpiloarele aliate, pe care le protejezi de inamici
(in player n-a mai fost cazul, au fost terminati toti mai 'nainte).
.
 
 
 
   
 
 
E-mail - contact@garajuluimike.ro / Alt e-mail - fmistodie@yahoo.com
WebRO -
http://www.garajuluimike.ro
   
Garaju' lui Mike