Starlancer Game - Misiunile 9 ... 12
 

Starlancer Game
Kozah, Gamma Wing, Flying Tigers, Patriot

Misiunile 9 ... 12

In misiunea 9 , dupa intalnirea cu Hellcats si nava lor baza
ANS Endeavour, ataci un convoi compus din CS Kozah, o nava
de comanda, 2 Kurgen si 3 escadrile, toate la primul navpoint;
cand ajungi acolo, batalia e in desfasurare; dupa ce distrugi
Kurgen-ul si fighterele din apropiere, termini generatorul si
motoarele navei de comanda - Command Ship - pt. a permite
unei mici navete - Marine boarding ship - s-o abordeze cu
scopul de a obtine informatii. Daca naveta e distrusa, misiunea
e ratata. Daca nu, te indrepti in fortaj spre Kozah si ii termini
generatorul si motoarele pt. a permite lui Reliant sa-l torpileze;
daca totu-i OK mai ai un salt pt. apararea navetei de abordare
impotriva unui atac al tradatorului McGann, atac ce n-ar trebui
sa puna probleme. Coyote e nava ideala, fiind cea mai eficace datorita
sistemului auto-targeting(blind-fire) dar, pt. ca nu intalnesti torpile inamice si
esti deja la misiunea 9, ar trebui sa incepi pilotarea navelor fara blind-fire, precum Grendel sau Mirage IV.

Alianta tocmai a descoperit un avanpost al Coalitiei, instalat pe un asteroid, ce trebuie torpilat.
Misiunea 10 consta in a asigura calea pt. Gamma Wing - actorul principal in aceasta actiune. La primul
navpoint iti iese-n cale un mic convoi inamic ce trebuie redus la tacere inainte de a anunta atacul iminent
asupra avanpostului; ceva informatii tot scapa asa ca la al doilea navpoint ai de aparat cu orice pret cele doua
torpiloare aliate impotriva atacului furibund al unei escadrile inamice formate din 9 fightere(contra 6 aliate).
Daca scapa unul din cele doua Hades, actiunea merge mai departe. Faci o realimentare cu combustibil si
munitie aduse de Nanny Ship - cand ea apare te indrepti cu viteza maxima si intri in cilindrul din cercuri
rosii din apropierea lui Nanny apoi realimentarea decurge automat; primesti din nou ce ai luat cu tine
inainte de misiune : 3 Jackhammere(una e obligatorie pt. executarea misiunii, iar doua ca sa termini
Kurgens), un rezervor suplimentar si restu' Screamers, toate puse pe Coyote.
Cand ajungi la asteroid, ai 60 de secunde sa distrugi turnul de comunicatii(Communication Tower) - intri
in fortaj pana la distanta optima de lansare a catorva Screamers. Daca la atacarea convoiului de la inceputul
misiunii n-au scapat prea multe informatii, ai de distrus doar 4 Kurgen si cateva turele de pe asteroid; altfel
apare in plus un crucisator cu escadrila proprie si lucrurile se complica; oricum ar fi, e musai sa pastrezi
un Jackhammer pt. finalizarea misiunii : distrugerea asteroidului lansand Jackhammerul prin gura de aerisire
(vent hatch) a bazei inamice - de deasupra ei - dar numai
dupa torpilarea de catre Hades a parabolicei de pe asteroid.

Daca-ti amintesti de Super Star Destroyer-ul lui Darth Vader,
cam asta s-ar putea spune, cu unele rezerve, ca ai de infruntat
in misiunea 11 : nava amiral(flag ship), aflata momentan
in constructie, pe nume CS Czar, a flotei inamice.
Un punctaj suficient ti-ar da acces la Patriot, cea mai buna
nava - parerea mea ! - pt. dogfight, incarcata cu 3 screamere
si, obligatoriu, 2 Jackhammere. Iei la rand : satelitii defensivi,
fighterele, turelele lui Czar, cele trei Kurgen, dar fara a folosi
vreun Jackhammer. Pt. aflarea coordonatelor generatorului
de forta al lui Czar vine o naveta de abordare insotita de
Vampires. Aperi naveta pana la cuplarea cu Czar iar la
sfarsit, dupa identificarea generatorului, folosesti cele doua
Jackhammere pt. distrugerea lui; locatia e centrala si chiar
la pupa lui Czar, intre motoare.

In misiunea 12 escadrila e botezata The Flying Tigers dupa numele celebrei unitati AVG(1st American
Volunteer Group
) din WW2. Acum iesi la furat de fuel cells(celule de combustibil sau pile de combustie)
impreuna cu doua Rippers. Patriot + 3 Raptors (de curand intrate in arsenal) si 2 Screamers sunt o alegere
buna pt. indeplinirea misiunii asa ca in playerul de jos. Depozitul inamic de combustibil e in interiorul unui
asteroid - Stalag - ce trebuie distrus la final cu tot cu celulele ramase in el, prin aprinderea uneia dintre ele
cu o racheta Raptor. Insotesti si protejezi apoi cele doua Rippers pana la destinatia lor finala - Fort Carter.
.
 
 
 
   
 
 
   
Garaju' lui Mike