Starlancer Game
Head-up Display
Instrumente de bord (p2/3)
Miscellanea
Starlancer
Head-up Display

Instrumente de bord
1 2 3


La dreapta jos se afla Large & Small Target Display ce prezinta tinta selectata; ea poate fi inamica (rosie) sau aliata (verde), small (nava de vanatoare) sau large (nava capitala sau baza militara); pt. navele de vanatoare se indica starea scuturilor si a blindajului, iar in dreapta, de sus in jos, tipul, escadrila, distanta si viteza; kps (mps) ar insemna km (mile) pe secunda; la tintele mari se precizeaza numele si tipul (dreapta sus), distanta si viteza (dreapta jos), sub-tinta selectata (generator, motor, turela) si gradul de avarie.
La stanga sus pe ecran ai Communication Display, unde apare chipul (casca) celui ce se aude in difuzoare.
Iconitele de sus arata astfel: Match speed (ai viteza egala cu a tintei), Smart targeting (selecteaza automat o tinta, e inutil), Enemy missile lock (ai fost pictat, o racheta inamica te-a fixat, vine cu bipuri de avertizare si cu atentionare din partea navigatorului Moose, lansezi contramasuri), Enemy target lock (esti in vizorul inamicului, vine cu bipuri si avertizare), Afterburners (timpul ramas pt. fortaj), Countermeasures (numarul de contramasuri disponibile, initial 29);

Starlancer game head-up display instrumente de bord
Killboard (inamici distrusi), Reverse thrust (mers inapoi), Cloak ship (stealth, numai pt. Shroud), ECM (electronic countermeasures, inutile, sug multa energie), Eject - cand apare, odata cu avertizarea navigatorului, te catapultezi urgent, Jump - faci saltul spre navpoint (coordonatele misiunii).
In partea centrala a ecranului ai chestiile cele mai importante pt. dogfight. Sunt doua arce de cerc dublate de liniute orizontale; cel din stanga indica Set speed = viteza navei setata cu butoanele S(accelerate) si X(decelerate) si Actual speed = viteza reala ce ajunge, cu o scurta intarziere cauzata de inertia navei si raspunsul motoarelor, la valoarea celei setate, dar numai daca puterea e egal distribuita intre sisteme si nava nu-i avariata la motoare; altfel, cele doua viteze difera, la fel si cand intri in fortaj (viteza maxima absoluta a navei).
Arcul din dreapta - Weapons' energy - arata energia disponibila pt. tunurile laser; ea scade cu fiecare foc tras, cel mai lent cand energia e maxim distribuita la tunuri. (continuare)