Starlancer Game Misiunile 21...24
Second Fleet, Kronstadt,
Rippers, CS Pukov
Miscellanea
Starlancer
Misiunile 21...24

Second Fleet, Kronstadt,
Rippers, CS Pukov



In misiunea 21 ataci Flota a doua a Coalitiei pilotand chiar torpiloare inamice capturate. In prima parte a misiunii, cum ajungi la coordonate, ai doar de zburat in formatie stransa cu celelalte torpiloare; aici sunt utile camerele spate si laterale pt. a nu te ciocni prea mult cu ceilalti coechipieri, dar la fel de util e si Match speed ce te aduce la viteza conducatorului formatiei. Ajungand in coada lui CS Varyag, lansezi torpilele la ordin apoi, ca sa scapi nevatamat pana la sosirea navelor aliate, activezi stealth-ul cu care Kamov e dotat. Cum apare Yamato, te indrepti spre el cu viteza maxima, intri la docuri, apoi iesi cu fighterul ales inaintea misiunii - poate fi care-ti place, dar sa ai pe el o cutie sau doua de Raptor (pt. a anihila imediat torpilele lansate asupra lui Yamato) si doua Jackhammere pt. distrugerea generatoarelor a doua crucisatoare ramase din fosta Flota a doua inamica. Mai ai de terminat apoi fighterele din zona si unu sau doua Kurgen.

In misiunea 22 iesi din nou la furat de provizii atacand un depozit al Coalitiei numit Kronstadt. Inainte de a ajunge la depozit, te ocupi, la primul salt, de un numar de sateliti defensivi ce pot trimite mesaje de avertizare; daca ii termini inainte de 60 de secunde, atacul asupra Kronstadt va fi mai usor, daca nu, ai de infruntat, in acelasi loc, o escadrila de heavy fighters. Cand scapi de ei, faci saltul catre depozit unde esti intampinat de 2 Kurgens (daca nu te-ai incadrat mai devreme in cele 60 de sec.) si o duzina de fightere. Initial nu-i bagi in seama, concentrandu-te pe distrugerea parabolicei in mai putin de 30 de secunde, altfel flota inamica va fi alertata si va trimite un crucisator si alte duzini de fightere in apararea depozitului. Cum ai terminat antena si turelele treci la cele doua perechi de usi de acces in interiorul depozitului, pe unde cei 4 Rippers vor intra apoi iesi cu proviziile, in timp ce fighterele inamice vor ataca atat Rippers cat si proviziile duse pe cargou; grija ta e sa-i pastrezi pe toti intregi pana ce depozitul va fi golit de provizii. La sfarsit Gamma va torpila depozitul cu toti inamicii ramasi in el. Reaper, de curand accesibil, e supradotat pt. aceasta misiune.
Misiunea 23 e in miniatura link extern playerul YouTube; e infruntarea finala intre Yamato si Pukov - baza infamei Black Guard si a leader-ului ei Ivan The Butcher Petrov. Ataci pe rand: shield generator (cu un Jackhammer), turela principala, celelalte turele, apoi toti inamicii care-ti intra in vizor, avand grija si de torpiloarele camuflate (6 bucati), iar mai tarziu distrugi torpilele lansate de Pukov, exact ca in player (daca prea multe torpile trec, Yamato va fi distrus).

Atacul anterior asupra Black Guard n-a reusit s-o termine pe de-a 'ntregu'. Ivan Petrov si Admiral Kulov s-au retras la ultimul bastion al Coalitiei - baza numita Borodin si dotata cu cel mai puternic tun ionic. Asta inseamna ca numai Shroud (cu 2 cutii de Screamers si 2 de Raptors) te poate ajuta sa finalizezi misiunea 24. Cand ajungi in apropierea lui Borodin, Gamma Wing lanseaza torpilele, dar nu reusesc mare lucru pt. ca tunul ionic se misca mai repede si le distruge; de aceea trebuie adus un transport de fuel cells ce vor fi puse de Rippers intr-o adancitura facuta in Borodin de cateva din torpilele lansate de Gamma.
Trebuie sa aperi Rippers a.i. minimum 5 celule de combustibil sa poata fi mutate de pe cargou pe Borodin, altfel explozia nu va avea efect; odata celulele puse in pozitie, declansarea trebuie facuta manual: tragi rar foc cu foc (cam un foc/sec) intr-una din celule, stand la ceva distanta, pana celula se aprinde detonandu-le pe celelalte. Dupa explozie, o sectiune din cele trei ale lui Borodin incepe sa se deplaseze - pentru a fi oprita, Steiner face pe kamikaze si trage cu tunurile de pe Wolverine penetrand blindajul reactorului Warp, apoi iti vine randul sa tragi in reactor cu Screamere sau cu tunurile laser. Explozia reactorului distruge sectiunea lui Borodin si-l avariaza pe Steiner care scapa ejectandu-se. Apare si Petrov (plecat pana atunci cu treburi) hotarat sa-l termine pe Steiner. Depinde de tine ce va scrie in raportul misiunii: Petrov mort si Steiner salvat sau viceversa.