Starlancer Game Misiunile 5...8
Cobra, McGann, Ulysses,
Ramases, Warp gate
Miscellanea
Starlancer
Misiunile 5...8

Cobra, McGann, Ulysses,
Ramases, Warp gate



La primul navpoint al misiunii 5 ai de aparat un convoi impreuna cu Cobra (o unitate a fortelor speciale); dupa anihilarea inamicilor faci salt catre al doilea navpoint unde dai peste un convoi al coalitiei slab aparat; distrugi generatorul si motoarele cargoului, elimini escorta (cateva fightere), iar Gamma Wing (torpiloarele Hades) termina crucisatorul inamic; imediat cativa Rippers (echivalentul SF al motostivuitoarelor) transporta marfa de pe cargoul inamic pe cel aliat.
La urmatorul navpoint treaba se complica - cele patru cargouri aliate pe care trebuie sa le protejezi mai sunt doar trei, unul fiind distrus chiar cand ajungi la coordonate. Atacul inamic e continuat de doua torpiloare - un Kamov si fratele lui mai mic, Scimitar - insotite de un Kurgen (vedeta bine inarmata) si mai multe fightere. In ajutor revin Cobra - conduse de colonelul McGann - ce raman, dupa distrugerea inamicilor, sa insoteasca cele trei cargouri. McGann dezerteaza predand cargourile coalitiei, devenind astfel wanted dead or alive. Ca si la misiunea anterioara, dar si pentru urmatoarea - nr. 6, Coyote + un rezervor si 6 Screamers e alegerea optima.

Misiunea 6 poate avea doua cursuri, in functie de cum te descurci in prima parte; initial ai de aparat un transport de linie civil - ANS Ulysses, plin cu grade mari ale Aliantei - si patru cargouri, ramase fara escorta in urma unor atacuri succesive. Dupa intalnirea convoiului, atacul inamic continua cu 4 Kamov si 2 Basilisk, toate sase fiind stealth. Daca reusesti sa scapi de torpile, ai indeplinit prima parte a misiunii si te reintorci la baza de unde faci salt catre alt navpoint unde aperi cativa Rippers ce recupereaza marfa de pe un cargou aliat distrus de curand.
Daca Ulysses si cargourile sunt terminate, misiunea devine mai interesanta pt. ca, inainte de distrugere, sunt lansate escape pods (capsule de salvare) ce trebuiesc protejate pana la recuperarea lor de catre Nanny Ship (search & rescue aliat), distrugand omologul inamic - Antonov - si intreaga lui sustinere (fighters & bombers).
Misiunea 7 e una cu ecou intr-o actiune viitoare (misiunea 20), daca nu e dusa la bun sfarsit. Ai de vanat pe CS Ramases ce tocmai a anihilat o baza aliata (Fort Baxter), disparand apoi de la locu' faptei. Capsulele de salvare lansate inainte de distrugerea bazei trebuiesc aparate pana la recuperarea lor de catre Nanny, inainte de a fi masacrate de fighterele inamice ramase in zona. Urmeaza apoi un salt catre locul unde ANS Reliant (nava baza proprie) se lupta cu CS Ramases. Vii in ajutor distrugand generatorul si motoarele navei inamice, apoi Gamma termina treaba lansand torpilele. Asta e varianta fericita a misiunii; cea mai putin fericita inseamna Ramases scapat si revenirea lui in misiunea 20, iar cea tragica e distrugerea lui Reliant si sfarsitul razboiului pt. escadrila 45th Volunteers - dar noroc cu Replay la sfarsitul misiunii.

Misiunea 8, din miniatura link extern playerul YouTube, e jucata in chase view, ce ofera o perspectiva mai buna asupra vanatorii (ca vanator, dar si ca vanat), insa ochirea e ceva mai grea (mai ales cand lucrezi cu Screamers) pt. ca vezi tinta un pic oblic in raport cu axa longitudinala a navei (armelor) - tragi, cum s-ar zice, de la şold.
Dupa batalia anterioara, Reliant are nevoie de cateva reparatii, deplasandu-se catre Fort Carter. La scurt timp apare, prin Warp Gate, CS Krasnaya, catre care te indrepti rapid si careia ii distrugi, mai intai, generatorul (cu Jackhammer-ul) apoi un motor si turela principala; razi cateva fightere apoi, la aparitia celor trei Kamov, te indrepti in fortaj spre Reliant si distrugi, pe rand, cele 12 torpile. Te intorci la Krasnaya si ii termini si al doilea motor, dupa care iei la rand fighterele inamice. D-abia la auzul celui de-al doilea ordin - ... take out those turrets NOW - te pui pe distrus turele, apoi cauti rapid locul (in spatele Krasnayei) unde se afla torpiloarele aliate, pe care le protejezi de inamici (in player n-a mai fost cazul, au fost terminati toti mai 'nainte).